Zobrazit více
Mostový jeřáb GIGA GDMJ 40t/20t/22,2m a rekonstrukce jeřábů SNINA a NOPO pro ŠKODA AUTO Mladá Boleslav
Rok realizace | 2020 |
Zákazník | ŠKODA AUTO, a.s. |
Místo instalace | Výrobní závod ŠKODA AUTO, a.s., Mladá Boleslav |
Rozsah dodávky |
I. Dodávka a montáž dvounosníkového mostového jeřábu, typ GDMJ 40t/20t/22m.
Jeřáb je vybaven dvěma vrátky se speciálním drapákovým vedením lana bez vodících matic s přítlačnými pogumovanými válci:
- hlavní zdvih GWF 40t-8/2 o nosnosti 40t
- pomocný zdvih GWF 20t-4/2 o nosnosti 20t
Skupinová klasifikace: A6
Klasifikace mechanismu zdvihu/kočky/mostu: M6/M6/M6
Ovládání: rádio s dvoupolohovými pákovými ovladači s popruhem pro uchopení kolem pasu
II. Rekonstrukce dvou mostových jeřábů SNINA a NOPO 32t/16t/22,2m (nové kočky, nové pohony pojezdu mostu, nový elektrický rozvaděč včetně pohyblivých přívodů a nové dálkové ovládání)
Parametry jeřábů po opravě:
Typ: GDMJ 32t/16t/22,2m
Každý jeřáb je vybaven dvěma vrátky se speciálním drapákovým vedením lana bez vodících matic s přítlačnými pogumovanými válci:
- hlavní zdvih GWF 32t-8/2 o nosnosti 32t
- pomocný zdvih GWF 16t-4/2 o nosnosti 16t
Skupinová klasifikace: A6
Klasifikace mechanismu zdvihu/kočky/mostu: M6/M6/M6
Ovládání: rádio s dvoupolohovými pákovými ovladači s popruhem pro uchopení kolem pasu
Každý z jeřábů je vybaven novým zařízením pro řízení a monitorování provozu jeřábů GIGAControl 241. Zařízení GIGAControl 241 je komplexní řízení mostových jeřábů, s přihlédnutím k požadavkům průmyslu 4.0. a je plně připraveno pro nasazení do průmyslu 4.0.
|