Rekonštrukcia 2ks žeriavov SUB 20t/5t/22,2m a 1ks VIHORLAT 12,5t/22,2m
Rok realizácie |
2008 |
Zákazník |
NYPRO hutní prodej, a.s. |
Miesto inštalácie |
Závod spoločnosti NYPRO hutní prodej, a.s., Malé Svatoňovice |
Rozsah dodávky |
Rekonštrukcia 2 ks žeriavov 20t/5t/22,2m – výrobca Slovácké strojírny, Uherský Brod, a 1 ks žeriava 12,5t/22,2m – výrobca VIHORLAT, Snina:
- Demontáž pôvodnej mačky a kabíny
- Kompletná demontáž elektroinštalácie
- Pôvodné zostali iba žeriavové mosty, priečniky, kolesá a prevodovky pohybu mosta
- Nové motory pohybu mosta s brzdou pripojené pomocou pôvodnej spojky na pôvodné prevodovky pohybu mosta
- 2 ks nových lanových kladkostrojov
- nový el. rozvádzač
- Kompletné nové pohyblivé prívody (zhrňovačky) a nové pevné rozvody po žeriave
- Nový napájací trolej
- Nové ovládanie žeriava zo žeriavovej kabíny a alebo diaľkovým rádiovým ovládaním, ktoré má pripravené ovládacie prvky aj pre magnetovú traverzu, prepájanie medzi ovládaním z kabíny a alebo diaľkovým ovládaním je pomocou konektora.
|
Jeřáby VIHORLAT a SUB před rekonstrukcí
![Jeřáby VIHORLAT a SUB před rekonstrukcí](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_vihorlat_a_sub_pred_rekonstrukci/p1080437.2629568186.jpg)
![Jeřáby VIHORLAT a SUB před rekonstrukcí](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_vihorlat_a_sub_pred_rekonstrukci/p1000736.2629568186.jpg)
![Jeřáby VIHORLAT a SUB před rekonstrukcí](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_vihorlat_a_sub_pred_rekonstrukci/p1000729.2629568186.jpg)
![Jeřáby VIHORLAT a SUB před rekonstrukcí](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_vihorlat_a_sub_pred_rekonstrukci/p1000727.2629568186.jpg)
![Jeřáby VIHORLAT a SUB před rekonstrukcí](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_vihorlat_a_sub_pred_rekonstrukci/p1000725.2629568186.jpg)
![Jeřáby VIHORLAT a SUB před rekonstrukcí](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_vihorlat_a_sub_pred_rekonstrukci/p1000724.2629568186.jpg)
Jeřáby GDMJ 10t+10t/22,2m a GDMJ 12,5t/22,2m po rekonstrukci
![Jeřáby GDMJ 10t+10t-22,2m a GDMJ 12,5t-22,2m po rekonstrukci](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_gdmj_10t-10t-22-2m_a_gdmj_12-5t-22-2m_po_rekonstrukci/p1100221.2629568186.jpg)
![Jeřáby GDMJ 10t+10t-22,2m a GDMJ 12,5t-22,2m po rekonstrukci](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_gdmj_10t-10t-22-2m_a_gdmj_12-5t-22-2m_po_rekonstrukci/p1100208.2629568186.jpg)
![Jeřáby GDMJ 10t+10t-22,2m a GDMJ 12,5t-22,2m po rekonstrukci](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_gdmj_10t-10t-22-2m_a_gdmj_12-5t-22-2m_po_rekonstrukci/p1100200.2629568186.jpg)
![Jeřáby GDMJ 10t+10t-22,2m a GDMJ 12,5t-22,2m po rekonstrukci](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_gdmj_10t-10t-22-2m_a_gdmj_12-5t-22-2m_po_rekonstrukci/p1100194.2629568186.jpg)
![Jeřáby GDMJ 10t+10t-22,2m a GDMJ 12,5t-22,2m po rekonstrukci](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_gdmj_10t-10t-22-2m_a_gdmj_12-5t-22-2m_po_rekonstrukci/p1090428.2629568186.jpg)
![Jeřáby GDMJ 10t+10t-22,2m a GDMJ 12,5t-22,2m po rekonstrukci](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_gdmj_10t-10t-22-2m_a_gdmj_12-5t-22-2m_po_rekonstrukci/p1090406.2629568186.jpg)
![Jeřáby GDMJ 10t+10t-22,2m a GDMJ 12,5t-22,2m po rekonstrukci](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_gdmj_10t-10t-22-2m_a_gdmj_12-5t-22-2m_po_rekonstrukci/p1090405.2629568186.jpg)
![Jeřáby GDMJ 10t+10t-22,2m a GDMJ 12,5t-22,2m po rekonstrukci](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_gdmj_10t-10t-22-2m_a_gdmj_12-5t-22-2m_po_rekonstrukci/p1090403.2629568186.jpg)
![Jeřáby GDMJ 10t+10t-22,2m a GDMJ 12,5t-22,2m po rekonstrukci](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_gdmj_10t-10t-22-2m_a_gdmj_12-5t-22-2m_po_rekonstrukci/p1090402.2629568186.jpg)