Rekonstrukce 2ks jeřábů SUB 20t/5t/22,2m a 1ks VIHORLAT 12,5t/22,2m
Rok realizace |
2008 |
Zákazník |
NYPRO hutní prodej, a.s. |
Místo instalace |
Závod společnosti NYPRO hutní prodej, a.s., Malé Svatoňovice |
Rozsah dodávky |
Rekonstrukce 2ks jeřábů 20t/5t/22,2m – výrobce Slovácké strojírny, Uherský Brod, a 1ks jeřábu 12,5t/22,2m – výrobce VIHORLAT, Snina:
- Demontáž stávající kočky a kabiny
- Kompletní demontáž elektroinstalace
- Původní zůstaly pouze jeřábové mosty, příčníky, kola a převodovky pojezdu mostu
- Nové motory pojezdu mostu s brzdou připojené přes stávající spojku na stávající převodovky pojezdu mostu
- 2ks nových lanových kladkostrojů
- nový el. rozváděč
- Kompletní nové pohyblivé přívody (shrnovačky) a nové pevné rozvody po jeřábu
- Nová napájecí trolej
- Nově ovládání jeřábu z jeřábové kabiny a nebo dálkovým rádiovým ovládáním, které má připravené ovládací prvky i pro magnetovou traverzu, přepojování mezi ovládáním z kabiny a nebo dálkovým ovládáním je pomocí konektoru.
|
Jeřáby VIHORLAT a SUB před rekonstrukcí
![Jeřáby VIHORLAT a SUB před rekonstrukcí](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_vihorlat_a_sub_pred_rekonstrukci/p1080437.2629568186.jpg)
![Jeřáby VIHORLAT a SUB před rekonstrukcí](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_vihorlat_a_sub_pred_rekonstrukci/p1000736.2629568186.jpg)
![Jeřáby VIHORLAT a SUB před rekonstrukcí](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_vihorlat_a_sub_pred_rekonstrukci/p1000729.2629568186.jpg)
![Jeřáby VIHORLAT a SUB před rekonstrukcí](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_vihorlat_a_sub_pred_rekonstrukci/p1000727.2629568186.jpg)
![Jeřáby VIHORLAT a SUB před rekonstrukcí](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_vihorlat_a_sub_pred_rekonstrukci/p1000725.2629568186.jpg)
![Jeřáby VIHORLAT a SUB před rekonstrukcí](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_vihorlat_a_sub_pred_rekonstrukci/p1000724.2629568186.jpg)
Jeřáby GDMJ 10t+10t/22,2m a GDMJ 12,5t/22,2m po rekonstrukci
![Jeřáby GDMJ 10t+10t-22,2m a GDMJ 12,5t-22,2m po rekonstrukci](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_gdmj_10t-10t-22-2m_a_gdmj_12-5t-22-2m_po_rekonstrukci/p1100221.2629568186.jpg)
![Jeřáby GDMJ 10t+10t-22,2m a GDMJ 12,5t-22,2m po rekonstrukci](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_gdmj_10t-10t-22-2m_a_gdmj_12-5t-22-2m_po_rekonstrukci/p1100208.2629568186.jpg)
![Jeřáby GDMJ 10t+10t-22,2m a GDMJ 12,5t-22,2m po rekonstrukci](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_gdmj_10t-10t-22-2m_a_gdmj_12-5t-22-2m_po_rekonstrukci/p1100200.2629568186.jpg)
![Jeřáby GDMJ 10t+10t-22,2m a GDMJ 12,5t-22,2m po rekonstrukci](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_gdmj_10t-10t-22-2m_a_gdmj_12-5t-22-2m_po_rekonstrukci/p1100194.2629568186.jpg)
![Jeřáby GDMJ 10t+10t-22,2m a GDMJ 12,5t-22,2m po rekonstrukci](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_gdmj_10t-10t-22-2m_a_gdmj_12-5t-22-2m_po_rekonstrukci/p1090428.2629568186.jpg)
![Jeřáby GDMJ 10t+10t-22,2m a GDMJ 12,5t-22,2m po rekonstrukci](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_gdmj_10t-10t-22-2m_a_gdmj_12-5t-22-2m_po_rekonstrukci/p1090406.2629568186.jpg)
![Jeřáby GDMJ 10t+10t-22,2m a GDMJ 12,5t-22,2m po rekonstrukci](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_gdmj_10t-10t-22-2m_a_gdmj_12-5t-22-2m_po_rekonstrukci/p1090405.2629568186.jpg)
![Jeřáby GDMJ 10t+10t-22,2m a GDMJ 12,5t-22,2m po rekonstrukci](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_gdmj_10t-10t-22-2m_a_gdmj_12-5t-22-2m_po_rekonstrukci/p1090403.2629568186.jpg)
![Jeřáby GDMJ 10t+10t-22,2m a GDMJ 12,5t-22,2m po rekonstrukci](https://www.gigasro.cz/files/thumbs/jeraby_gdmj_10t-10t-22-2m_a_gdmj_12-5t-22-2m_po_rekonstrukci/p1090402.2629568186.jpg)